TRANSLATE

divendres, 7 de novembre del 2014

SHADOWS



Bon dia!
Avui, post del look d'ahir, havia de ser un dia d'encàrrecs, i vaig acabar comprant-me unes camises del Zara, que ja les veureu en un look, més endavant.
Com que ara fa fred de cop..! em vaig posar una jaqueta Gerry Diffusion, un jersei llarg del PullandBear amb un cinturó, unes mitges del Calzedonia estampades, la bossa de mà marró de Bimba&Lola, unes botes Ash, i... un turbant nou! fet també per mi.
L'acompanyant que veieu a les fotos és en Lennon el meu gos, té 1 any, i no para quiet! i sí, també va venir de compres! 

···

Buenos días!

Hoy, post del look de ayer, tenía que ser un día de encargos, y acabé comprándome unas camisas del Zara, que ya las veréis en un look, más adelante.
¡Como ahora hace frío de golpe..! me puse una chaqueta Gerry Diffusion, un jersey largo del PullandBear con un cinturón, unas medias del Calzedonia estampadas, el bolso de Bimba&Lola, unas botas Ash, y... ¡un turbante nuevo! hecho también por mí.
El acompañante que veis en las fotos es Lennon mi perro, tiene 1 año, ¡y no para quieto! y sí, ¡también vino de compras!








Fotógrafo: Pol Miret
Editora: Sílvia Medina

1 comentari:

  1. ESTILAZO!! M'encantes!!
    Un honor ser nombrada al teu post :)
    Guapa...i GUAPA!

    ResponElimina