TRANSLATE

dilluns, 26 de gener del 2015

APOCALYPSE

Bon dia,

Comencem la setmana, ensenyant-vos el look de dissabte, un look, on el negre és el dominant. No se, si perquè em faig gran, perquè canvien els gustos, o perquè em dissimula els quilets que m'he engreixat, però el negre no era un color que m'entusiasmés massa, jo sóc de colors, d'alegria, però últimament, em ve de gust anar de negre, m'agrada com em queda, m'hi veig bé!

Si mires qualsevol revista, diuen que el negre és un color bàsic que s'ha de tenir a l'armari, i que com a mínim, s'hauria de tenir de cada peça de roba una de color negre, a veure si m'explico, una camisa negre, un jersei negre, vestit negre etc. i què més..! Doncs que sapigueu que jo no ho tinc!
  En fi, que tampoc li penso donar masses voltes, ara em ve de gust el negre, pot ser que d'aquí un temps me'n cansi, o no, qui sap, de moment aprofitarem aquest canvi d'opinió, evidentment, sempre hi haig de donar el meu toc, però a veure que us sembla!



···


Buenos días,

Empezamos la semana, enseñándoos el look del sábado, un look, donde el negro es el dominante. No se, si porque me hago mayor, porque cambian los gustos, o porque me disimula los kilitos que he engordado, pero el negro no era un color que me entusiasmaba demasiado, yo soy de colores, de alegría, pero últimamente, me apetece ir de negro, me gusta como me queda, me veo bien!

Si miras cualquier revista, dicen que el negro es un color básico que se debe tener en el armario, y que como mínimo, se debería tener de cada prenda una de color negro, a ver si me explico, una camisa negra, un jersey negro, un vestido negro etc. y qué más..! Pues que sepáis  que yo no lo tengo!
 
En fin, que tampoco le pienso dar demasiadas vueltas, ahora me apetece el negro, puede que dentro de un tiempo me canse, o no, quien sabe, de momento aprovecharemos este cambio de opinión, evidentemente, siempre tengo que dar mi toque, pero a ver que os parece!














































Samarreta/camiseta: BLANCO
Jersei/jersey: -
Mono:-
Mitges/medias: CALZEDONIA
Sabates/zapatos: JUSTFAB
Bossa de mà/bolso: JUSTFAB
Headband/turbante: I'MTHEWORST
Ulleres/gafas: MARC BY MARC JACOBS
Mocador/fular:  MANTA DE IBERIA


4 comentaris:

  1. Hola guapa! Me alegra que pasases por mi blog y por supuesto que ya te sigo :) Tienes mucho estilo!

    Mil besitos! xx
    www.brunetteambition.es

    ResponElimina
  2. Buenos dias guapisima, esas medias son puro amor..me encnata el look..las mezcla de estampados te ha quedado genial
    un besote
    te espero en mi blog http://mirincondequitaypon.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Graciaas guapaa!! Me e pasado por tu blog! Un besoteee

      Elimina