TRANSLATE

dilluns, 15 de desembre del 2014

TWENTY-NINE

Avui un dia qualsevol per la majoria de gent, és l'aniversari per alguns, entre ells jo!! Per mooolts anys als afortunats! 
Cada cop m'agrada menys fer anys, i suposo que no sóc la única... Però tot i així m'encanta el dia del meu aniversari, em sento més guapa que un altre dia, em sento especial, i és un dia feliç, perquè no deixo que res me'l amargui! i així hauria de ser per tothom!  Per tant, el dia del vostre aniversari, poseu-vos alguna cosa que us faci sentir especials! Avui us proposo aquest look, vestit el qual m'encanta! Que us sembla?


•••



Hoy un día cualquiera para la mayoría de gente, para algunos es su cumpleaños, entre ellos ¡yo! ¡Felicidades a los afortunados!
Cada vez me gusta menos cumplir años, y supongo que no debo ser la única..., pero aún así me encanta el día de mi cumpleaños, me siento más guapa, me siento especial, y es un día feliz, porqué no dejo que ¡ nada me lo amargue ! y... así debería ser para ¡todos! Por tanto el día de vuestro cumpleaños poneros alguna cosa que haga ¡sentiros especiales! Hoy os propongo éste look, vestido, el cual ¡me encanta! ¿Qué os parece?















Abric/abrigo: Armani collezioni
Vestit/vestido: Pull &Bear
Camisa: Levi's
Mitges/medias: Calzedonia
Mitjons/ calcetines: Calzedonia
Sabates/ zapatos: Pull & Bear
Bossa de mà/bolso: Bimba&Lola
Turbant/turbante: I'mtheworst

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada