TRANSLATE

dimarts, 25 de novembre del 2014

THOSE DAYS...

BONA TARDA!

Com va la setmana? avui dedico el look a aquells dies amb falta d'inspiració, a aquells dies que no ets sents bé amb res, a aquells dies que necessites veure més somriures que mai. 
Perquè jo tinc aquests dies, aquest és un d'ells, i encara que el look no em convenci, vull que opineu, tenia verdaderament un dia tan dolent?

Look  retro amb turbant nou.
···

BUENAS TARDES!

¿Como va la semana? hoy dedico el look a esos días con falta d'inspiración, a esos días que no te sientes bien con nada, a esos días que necesitas ver más sonrisas que nunca.
Porqué yo tengo esos días, éste es uno de ellos, y aunque el look no me convenza, quiero que opinéis, ¿tenía verdaderamente un día tan malo?

Look retro con turbante nuevo.














turbant/turbante: I'mtheworst
americana: Zara
camisa: Levi's
faldilla/falda: I'mtheworst
mitges/medias: Calzedonia



1 comentari:

  1. Ja en som dos... Però aquí està el truco de l'almendruco. Tenir un dia de puta pena i que ningú ho noti, tret de tu, és cosa d'artistes... :)
    M'agrada el rollo Kaos Intern. I m'agrades tu!

    ResponElimina