TRANSLATE

dilluns, 28 de gener del 2013

STOCKINGS

A"Topos", d'estrelles, de mil colors, de cors, de brillants, de forats, a ratlles, més tupides, menys.. n'hi han milions; m'encanten i em tornen boja! de que parlo??  doncs de  les mitges, en tinc moltes, i me'n agradaria tenir moltes més.
Me les poso, segons el meu estat d'ànim, i segons el look, perquè són el toc perfecte per donar color, o no, al estilisme. Vaig tenir una època de portar leggings, però definitivament m'he tornat a passar a les mitges, trobo que són molt més còmodes, no passo fred als peus (molts cops, em poso mitjons a sobre, si vaig amb botes) a més a més esteticament estilitzen molt més! jo sóc de les que les porten com si fosin les calces de la iaia, ben amunt!  Aquí en teniu una mostra de les que jo acostumo a dur.
·····
A "Topos", de estrellas, de mil colores, de corazones, de brillantes, de agujeros, a rayas, más tupidas, menos .. las hay a miles; me encantan y me vuelven loca! de que hablo? pues de las medias, tengo muchas y me gustaría tener muchas más.
Me las pongo, según mi estado de ánimo, y según el look, porque son el toque perfecto para dar color, o no, al estilismo. Tuve una época de llevar leggings, pero definitivamente me he vuelto a pasar a las medias, creo que son mucho más cómodas, no paso frío en los pies (muchas veces, me pongo calcetines encima, si voy con botas).  Además estéticamente estilizan mucho más! yo soy de las que las llevan como si fueran las braguitas de la abuela, bien arriba! Aquí tenéis una muestra de las que yo acostumbro llevar.














Que en penseu ? sou de mitges o de leggings??

Que pensais? sois de medias o de leggings??

8 comentaris:

  1. I com amb unes mitges pots canviar tot un estilisme!!! Encara que jo sóc moooolt de leggins... sobretot els pushup!!! ;)

    ResponElimina
  2. Me encantan las medias "diferentes", de colores, con estampados, son geniales!

    ResponElimina
  3. UAU! Me encantan las medias de diferentes colores y tienes una gran variedad. Yo llevo algún tiempo buscando una de topos negra pero no hay manera!! Me encantan, en serio. Un besito :D!

    ResponElimina
    Respostes
    1. si!! jejeje, has mirado en Calzedonia? la verdad no he visto en negro, pero el año pasado estaban!! si encuentro te digo!!

      bss

      Elimina
  4. ślicznwe te w <3 serduszka ;D www.okomody.blogspot.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. thanks!!!!!!! all stockings are Calzedonia.

      I'LL LOOK YOUR BLOG!!!
      KISSES

      Elimina